És compositora, catedràtica de composició en el Conservatorio Superior de Música de
Sevilla i investigadora en la Universidad de Granada. Alumna de Manuel Castillo, Antonio
Flores i Ignacio Marín en el Conservatorio Superior de Sevilla, ha realitzat estades
d'investigació en la Universidad Humboldt de Berlín (beca del DAAD, 2007) sota la
supervisió del Prf. Dr. Danuser; així com un curs de postgrau en composició en el
Conservatori del Liceu (2006-2008) amb Willem Dagstra (alumne de Ligeti) com a tutor.
Pertany al grup d'investigació de Patrimonio Musical de Andalucía (HUM 263) de la UGR i
ha participat en nombrosos congressos i jornades científiques centrades en l'estudi de
la música religiosa (rèquiem i repertori de Setmana Santa) i de cambra en el segle XX.
Posseeix els premis extraordinaris de Composició (1998), Història de la Música (1998) i
Premi Extraordinari de Doctorat Europeu (2019) per la seua tesi sobre la composició de
requiem a Espanya en el segle XX. En l'àmbit creatiu té un ampli catàleg que inclou
obres en totes les formacions i ha estrenat en auditoris com el Mompou i l'Eduard Toldrá
de Barcelona, l'Edgar Neville a Màlaga, o La Fundación Jimenez Acosta i la de Caja Rural
a Granada. És membre de ple dret de les societats de compositors ACIM de Màlaga i ACC de
Catalunya; de les societats d'anàlisis i musicologia SMA de Londres i SEDEM de Madrid;
així com de l'Ateneo de Sevilla i de l'Asociación de Mujeres en la Música. En l'àmbit
professional, participa de forma continuada en processos de selecció i jurats de
composició. També és Experta Europea per a la Comissió Europea.